fredag 20. februar 2009

Dåp - dobbel albumside





Hei.
Jeg hadde besøk av Chani og Vivian igår, og vi hadde det koselig med scrapping. Etter å ha spist middag, endelig fått Viktoria i seng etter en oppkast-runde ;-( var det tid for scrapping for meg også. Denne gangen skulle jeg lage en dobbel albumside fra Viktorias dåp. Jeg hadde forberedt meg og skrevet ut bilder, kjøpt ark og pynt. I tillegg var det første gang jeg skulle designe sidene selv, så jeg har tittet ivrig i et "scetches"-magasin de siste dagene. Jeg hadde mange bilder, og da er det greit med hjelp til hvordan man kan plassere de rundt på sidene. Jeg er veldig fornøyd med sidene. Det ble ganske sart og søtt som passer til en barnedåp, synes jeg. Her er resultatet!




Jeg lover å ta bilder iløpet av neste scrappe-kveld også, for Vivian og Chani lager noen nydelige kort som jeg bare må vise dere. I går var det veldig mye blomster, roser, glitter, bånd/ tråd, "blinger", "smykker" på kortene. Det er mye stæsj kortene skal pyntes med, og det blir jo skikkelig stilig!
Neste prosjekt jeg legger inn, blir nok albumssider fra dåpen til Aleksander. Jeg gleder meg til å sette meg ned med det ;-)

1 kommentar:

  1. Wow, dette ble jo kjempe fint! Morsomt når man har satt sammen alt selv også :) Veldig fint minne å ha fra dagen.

    SvarSlett