søndag 1. mars 2009

Scrapbook-side fra Aleksanders dåp

Nå fikk jeg endelig lagt inn mitt siste prosjekt. Det har vært ferdig i noen dager, men har dessverre ikke rukket å lagt det inn før nå. Aleksander synes det ble "nydelig og med flotte diamanter", som han sier. Jeg ble veldig fornøyd, og synes fargene på arkene er delikate og fine til bildene. Elefantene var noe helt nytt som Minnehjørnet hadde fått inn. De bryter opp litt, og gjør at det blir noe mer baby. Blomster og "bling" må være med. Jeg har til og med fått brukt litt av pynteduken som vi brukte på selskapsbordet i dåpen til Aleksander. Det er litt artig å bruke noe med en historie på sidene. Disse sidene har jeg også designet ut ifra en idé i et blad, og gjort det til mitt eget. Synes det er litt utfordrende, men det er kjempe gøy ;-) Håper dere liker resultatet. Nå har jeg kjøpt meg et album, og sidene har allerede blitt satt inn.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar