lørdag 7. februar 2009

Scrappe-treff hos Vivian - tema morsdag og Valentine!

Hei.
Jeg koste meg i går på scrappe-treff hos Vivian, ei venninne som jeg har kjent siden jeg var bitte liten. Jeg hadde med meg Viktoria, men hun sov faktisk i mange timer. Derfor ble jeg ferdig med hele fire kort iløpet av kvelden, i tillegg til at vi fikk servert deilig ost og kjeks og annet godt. To av kortene er ganske enkle og to er med noe mer stæsj ;-) Jeg skal lage flere Valentine's kort, og har allerede ordnet ett til idag. De jeg har laget hittil passer nok aller best til venninner, men skal prøve å lage noen nå som passer bedre til kjærst'n. Er veldig ivrig, og synes det blir fine resultater. Dere får bedømme selv! Min mann sier han synes det er koselig at jeg lager kort, men han synes nok at det blir litt mye innimellom... Har har lovt lillesøster å legge inn noen eksempler på Valentine's kort, så kanskje hun ville bestille av meg.

Her er de Valentine's kortene jeg har lagd hittil (morsdags-kortene får jeg legge ut senere, etter at disse er gitt bort):




1 kommentar:

  1. Hei
    takk for sist,var veldig kos må vi gjøre flere ganger =0)
    kortene dine er kjempefine Eva, du er veldig flink og kreativ.
    gleder meg til å gå på kurs sammen.
    sees på fredag =0)
    klemz

    SvarSlett