torsdag 15. januar 2009

Resultat av scrapbooking kurs - tema: Jul!

Mitt første innlegg blir nok det mest avanserte jeg har laget hittil av scrapbooking;-) Jeg var på scrapbooking-kurs i går på Minnehjørnet (Ski), og vi koste oss med å lage en LO av julebildene våre. Vi lagde LOen av en mal med den rustikke og nostalgiske stilen for 2008. Den ble kjempe fint, synes jeg. Ganske stolt... På det blanke feltet skal det være tekst, også på den løse lappen bak et av bildene. Det må jeg ordne idag. Ikke så lett å se alle detaljene. Vi har distresset arkene (for å få revnede kanter), malt papp-borden hvit og sprayet den med gullglitter, embosset bokstavene og ellers pyntet med nydelige filt-hjerter m.m. Arkene er fra 3ndypapir, og er nydelige og duse juleark. Denne LOen skal i albumet til datteren min, og jeg skal lage en lik med noen andre bilder til sønnen min. Gleder meg til å lage den også.


2 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Hei, jeg var visst logget inn på feil konto da jeg prøvde å skrive :P Nå skal det bli riktig. Så morro at du også har fått laget deg blogg da! Den ble veldig fin :)

    SvarSlett